Kancelářský nábytek na míru


úvodní » Produkty » Bytový nábytek » Kancelářský nábytek


Skladový program kancelářského nábytku

Skladový program kancelářského nábytku

Společnost AB interier concept s.r.o. provozuje pro své zákazníky Skladový program kancelářského nábytku. Ten zákazníkům umožňuje okamžitý odběr kancelářského nábytku, do 24 nebo 48 hodin od objednání a zaplacení 50-ti % zálohy. Odběr je možný do 24 hodin osobně na pobočce Plzeň, nebo do...

Více informací

Kancelářský nábytek by měl být vždy hlavně funkční, jelikož v převážné většině kanceláří se vyskytuje nepřeberné množství různých dokumentů, desek, sbírek, šanonů a samozřejmě také počítačů. Všechny tyto věci by měly být jednoduše dostupné a místo pro pracujícího by mělo splňovat všechny základní požadavky.

Naše firma je schopna všechny tyto vaše požadavky spolehlivě splnit a vytvořit tak nábytek přímo ideální přesně do vaší kanceláře. Nebudete tak mít problém s tím, že se vám do polic nevjede to co byste chtěli, atd. Kancelářský nábytek vyrábíme přímo v našich dílnách, takže máme přímou kontrolu nad tím, co vytváříme. 

Novinky

Více o kontaktech

AB interier concept s.r.o.

Čelakovského 9
Plzeň 301 00

Na Radosti 59 
Praha-Zličín 155 21

Servant

+420 775 703 845
+420 603 465 720
+420 733 708 853
+420 739 068 461
+420 736 603 086

Obchodní partneři:
Projekty domů
Kalksandstein
Nilan

E-mail:
abinterier@abinterier.cz

Více informací naleznete u vybrané pobočky.

» více

© Všechna práva vyhrazena AB interier concept s.r.o. - okna internorm

Tvorba webových stránek Praha